Opravy a pozáručný servis
Vážení zákazníci, súčasťou našich služieb je aj pozáručný servis. Informácie o týchto službách nájdete na tejto stránke.
Ponúkame servis nasledujúcich značiek
Ponúkame pozáručný servis týchto značiek.
Upozornenie: Pred využitím pozáručného servisu odporúčame konzultáciu závady s naším technikom.
Kontaktný email: technik@gavri.cz
Rámcový cenník
Každý pozáručný servis je naceňovaný individuálne tak, ako si daný prípad vyžaduje. Zákazník bude vždy oboznámený s celkovou cenou. Orientačnú cenu si môžete zistiť podľa nasledujúceho cenníka.
cena za dopravu k zákazníkovi | 8 € |
cena za každú začatú hodinu servisného technika | 38 € |
cena za dopravu od zákazníka do Gavri | ZADARMO |
cena za prvotnú diagnostiku | ZADARMO |
cena za náhradný diel | individuálne |
Pokiaľ sa jedná o neopraviteľnú vadu, zariadime likvidáciu prístroja úplne zadarmo.
V prípade, že nám tovar zašlite sami nebude vám cena dopravy účtovaná. Tovar v tomto prípade prosím zasielajte iba na prevádzkareň (Masná 27/9, Brno, 602 00). Všetok servis vám zaistíme na prevádzke. Zásielky zasielané na sídlo firmy sú presmerovávané na adresu prevádzky, ich vybavenie tak trvá dlhšie. Ďakujeme za pochopenie.
Tovar prosím zabaľte tak, aby prežilo manipuláciu prepravnou spoločnosťou. Pokiaľ si nie ste istí obalovým materiálom neváhajte nás kontaktovať radi vám zašleme všetko potrebné k správnemu zabaleniu prístroja.
Ako správne zabaliť reklamovanú zásielku
Pokiaľ reklamujete tovar, alebo chcete odstúpiť od zmluvy, prosíme o jeho starostlivé zabalenie, podľa nasledujúcich inštrukcií:
Obal podľa hmotnosti zásielky
Obal by mal zodpovedať hmotnosti zásielky, aby ju mohol chrániť počas prepravy, tzn. že by mala zodpovedať najmä hrúbka a kvalita použitého kartónu.
V prípade, že nemáte k dispozícii vhodný obalový materiál, kontaktujte naše zákaznícke oddelenie na obchod@gavri.sk. Radi Vám zadarmo pošleme vhodnú krabicu, do ktorej budete môcť tovar bezpečne zabaliť.
Vyplnenie voľného priestoru
- Pre maximálnu ochranu obsahu zásielky vyplňte voľný priestor medzi obsahom a obalom. Nielen medzi obsahom a obalom zásielky, ale aj medzi jednotlivými voľne vloženými položkami v zásielke.
- Odporúčame tieto výplne: penové profily, fixácia z polyesteru, vzduchové vankúšiky alebo bublinkové fólie. Ak je v prepravnom kartóne viac tovaru, nemalo by sa dotýkať ani medzi sebou, aby nedošlo k poškodeniu či odretiu medzi samostatnými prepravovanými subjektmi vo vnútri zásielky.
- V prípade, že je tovar vo vnútri prepravného kartónu samostatne, nesmie sa dotýkať žiadnej z vnútornej strany kartónu, vždy ho musí oddeľovať výstelka. Urobí sa tak bezpečnostná zóna, ktorá tovar ochráni vo chvíli, keď dôjde k poškodeniu prepravného kartónu, alebo k nárazu.
- Obsah zásielky sa tiež vo vnútri nesmie pohybovať.
Zabezpečenie a vystuženie zásielky
Zásielku zabezpečte a vystužte vo vnútri natoľko, aby vydržala min. statické zaťaženie päťnásobku vlastnej hmotnosti. V prípade, že bude tovar zle zabalený, nezodpovedáme za prípadné poškodenie, ktoré nastane počas prepravy.
Spôsob balenia sa môže líšiť v závislosti od zvoleného prepravcu. Informácie, týkajúce sa balenia zásielok, zasielané prepravnou spoločnosťou PPL, nájdete TU, GLS TU a rovnaké informácie, týkajúce sa Slovenskej pošty, nájdete TU.